スポンサーサイト
【--/--/-- --:-- 】 | スポンサー広告 |
僕たちの進む道
RIMG0020holgas18.jpg




RIMG0030softholgas18.jpg




When you're down and troubled
and you need a helping hand
and nothing, whoa nothing is going right.
Close your eyes and think of me
and soon I will be there
to brighten up even your darkest nights.

You just call out my name,
and you know whereever I am
I'll come running, oh yeah baby
to see you again.
Winter, spring, summer, or fall,
all you have to do is call
and I'll be there, yeah, yeah, yeah.
You've got a friend.

If the sky above you
should turn dark and full of clouds
and that old north wind should begin to blow
Keep your head together and call my name out loud
and soon I will be knocking upon your door.

Hey, ain't it good to know that you've got a friend?
People can be so cold.
They'll hurt you and desert you.
Well they'll take your soul if you let them.
Oh yeah, but don't you let them.

Ain't it good to know you've got a friend.
Ain't it good to know you've got a friend.
You've got a friend.                        by Carole King

これからもずっと変らない、僕たちのカタチ・・・

先週末、古くからの友人の結婚式に出席していきました。

ブログランキング参加中!コメントがはずかしい人はこちらから応援してね!
それが励みになります★★★

これいいやん!と思ったら、にほんブログ村 写真ブログ 一眼レフカメラへ←ぼちっとよろしく!★★★そして、ありがとう


テーマ:写真と想い - ジャンル:写真

【2009/06/09 21:42 】 | 人生 | コメント(2) | トラックバック(0) |
<<ガラタ塔・イスタンブールの空は今日も青かった | ホーム | トプカプ宮殿・イスタンブールの空は今日も青かった>>
コメント

んん~~っ、素敵☆素敵~☆
人の結婚式って何であんなに感動するんでしょうね。
自分の時はそんなでもなかったんですが…^^;
人の結婚式って、曲が流れ出した時点で涙も一緒に出ちゃいます!
2枚目のお写真、神父さんが何気に後ろで微笑んでいるところが
いいですね♪
おめでとうございます。末永くお幸せに…♪
【2009/06/10 14:11】| URL | sugar #0DW/rr8Y[ 編集] |

sugarさん
いやー、久々の結婚式でしたが感動、カンドーです。
新郎側の友人として出席しましたが、今回は一眼を
封印して軽いリコーR8で撮りました。
大人のカップルなので、落ち着いてゆっくりとおしゃべりや
食事を楽しめて貴重な時間を過ごせました。
新婦さん、終始笑顔・・・こっちも笑えました★
【2009/06/11 19:46】| URL | yumiko #AjN5Sx0o[ 編集] |
コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する

トラックバック
トラックバックURL
→http://upland.blog118.fc2.com/tb.php/221-99662c03
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
| ホーム |
